Mapa Ranking

JOKER WIELKI

JOKER WIELKI
Punkty:1.101.947
Ranking:142
Pokonani przeciwnicy: 30.009.783 (32.)
Plemię: G.O


Wioski (127) Współrzędne P.
-=0010=-
336|446 9.835
-=0040=-
316|444 10.228
-=0048=-
338|445 9.647
-=0058=-
339|447 9.598
-=0060=-
338|448 9.440
-=0078=-
320|441 8.587
-=0083=-
342|432 6.348
-=0098=-
329|442 7.321
[01]ChaoS
328|453 9.461
[02]Agresja
330|453 10.129
[03]Destrukcja
326|455 9.771
[04]Psychoza
335|450 10.203
[05]Depresja
334|448 8.900
[06]Sadystyczny
337|450 9.878
[07]HA.HA.HA
326|457 9.602
[08]Na Wyspie Bergamuta
315|464 10.311
[09]PodobnoJestKotWbutach
366|443 9.911
[10]WidzianoTakżeOsła
394|441 10.311
[11]Którego mrówka niosła
318|456 9.745
[12]Jest kura smograjka*
317|457 10.083
[13]Znosząca złote jajka*
318|459 10.104
[14]W gronostajowych czapkach
313|473 10.495
[15]Jest i wieloryb stary
361|460 9.903
[16]Co nosi okulary
359|457 9.108
[17]Uczone są łososie
333|464 10.787
[18]W pomidorowym sosie
334|463 10.354
[19]I tresowane szczury
334|464 10.158
[21]Jest słoń z trąbami dwiema
323|447 8.359
[22]Zdrajca
327|444 6.644
[23]PaPaPa
322|439 7.997
[24]R.I.P
324|439 8.430
[25]Grenaa
326|446 7.348
[26] Isolering*
323|438 10.290
[27]Isocover
322|440 8.136
[30]Puk Puk Kto tam?
319|447 8.400
[31]Puk Puk Kto tam?
323|450 8.862
[32]Puk Puk Kto tam?
323|453 10.160
[35]Puk Puk Kto tam?
329|443 7.792
[36]Puk Puk Kto tam?
327|441 9.636
[37]Puk Puk Kto tam?
312|453 10.224
[38]Puk Puk Kto tam?
314|446 10.019
[40]Puk Puk Kto tam?
317|448 10.311
[41]Puk Puk Kto tam?
319|449 9.753
[45]Puk Puk Kto tam?
398|439 10.068
[47]Puk Puk Kto tam?
366|444 9.566
[49]Puk Puk Kto tam?
353|467 9.469
[50]Puk Puk Kto tam??-
358|458 6.540
0044
467|439 7.912
005
335|465 10.096
006
332|462 9.823
009
465|434 7.399
015
472|429 9.180
016
472|430 8.196
016 Barb
343|435 6.780
024
341|433 8.486
028
344|436 9.255
037 Ghostland
339|493 10.484
042.Jeżolandia
331|445 9.837
045.Jeżolandia
330|446 9.903
095 Ghostland
339|492 9.886
136 Ghostland
340|492 9.678
137 Ghostland
340|493 10.179
AAA
315|446 7.017
AAA
318|447 7.079
AAA
312|448 8.932
AAA
316|448 4.889
Czujesz To?
332|445 9.088
Game Over (T)
335|447 9.903
Game Over (T)
337|447 9.526
Game Over (T)
322|441 10.127
Game Over (T)
321|442 8.754
GROMDA!
358|460 9.103
JokeR
357|458 10.401
JOKER WIELKI
358|457 9.549
Kiełbaska+Jajko*
315|448 5.871
Koniec Ery
330|448 9.367
ŁapczywyJesteś
313|445 9.400
NightInvaders
323|456 7.236
NightInvaders
323|455 10.064
PostarajSieBardziejNerdzie
315|443 6.280
Szacuneczek!*
473|432 9.827
WesołychŚwiąt
316|445 5.004
Wioska barbarzyńska
332|456 8.266
Wioska barbarzyńska
335|452 9.645
Wioska barbarzyńska
331|455 8.193
Wioska barbarzyńska
337|430 8.470
Wioska barbarzyńska
334|449 8.846
Wioska barbarzyńska
329|454 8.980
Wioska barbarzyńska
335|453 8.505
Wioska barbarzyńska
338|429 9.205
Wioska barbarzyńska
329|452 8.769
Wioska barbarzyńska
330|450 9.295
Wioska barbarzyńska
334|451 9.633
Wioska barbarzyńska
330|456 7.567
Wioska barbarzyńska
330|455 8.197
Wioska barbarzyńska
326|451 5.427
Wioska barbarzyńska
337|429 9.363
Wioska barbarzyńska
333|447 7.738
Wioska barbarzyńska
333|448 7.552
Wioska barbarzyńska
330|454 8.959
Pokaż wszystkie pozostałe 27 wiosek
Tekst osobisty
Joker to nie tylko szaleniec. To inteligentny manipulator. Często używa maski obłędu, by siać strach. Jego zachowanie może wynikać z psychopatii brak mu empatii i strachu.

Kluczową cechą Jokera jest jego nieprzewidywalność. Nigdy nie wiadomo, czy jego następny ruch będzie błazenadą czy brutalnym atakiem.Ta niestabilność emocjonalna sprawia, że jest on niezwykle niebezpieczny. Jednocześnie Joker wykazuje się niezwykłą inteligencją i zdolnością manipulacji. Potrafi z łatwością wpływać na innych, wykorzystując ich słabości.

Motywacje Jokera są równie złożone jak jego osobowość. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że kieruje nim czysta żądza destrukcji. Jednak głębsza analiza postaci Jokera sugeruje, że jego działania mają na celu udowodnienie tezy o chaotycznej naturze świata.
Joker często stara się udowodnić, że każdy człowiek może stać się tak jak on - wystarczy "jeden zły dzień". To przekonanie napędza jego najbardziej szalone plany. Czy to próba usprawiedliwienia własnego szaleństwa, czy może głęboka filozoficzna refleksja nad naturą człowieka? Interpretacja Jokera pozostawia pole do dyskusji.


JEŚLI CHCESZ ODDAĆ WIOSKĘ PISZ ŚMIAŁO !!!


Nałogowcy z S209

Tomi707- Nr 1

Woli Grać jak Ruch…! 24/7 PLEMIENNY Nerd joyjoy


Reco - Paczo121- Nr 2

Ten wydał więcej kapusty niż zebrał na polu Wciąga PP lepiej niż Biała Mewę :) Kolejny PLEMIENNY Nerd

Odznaczenia dzienne
1x Obrońca dnia

Pokonaj jako obrońca najwięcej jednostek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 15.04.2025 (523.883 jednostek)


 
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)

Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.


Przywódca (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.


Rzeźnik (Złoto - Poziom 4)

Zniszcz całkowicie 2.500 wrogich armii.


Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Hetman (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj 100 innych graczy.


Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.


Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)

Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)

Zawrzyj 50 przyjaźni.


Filantrop (Brąz - Poziom 2)

Podaruj subskrypcję Premium 5 różnym graczom.


Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Krezus (Srebro - Poziom 3)

Wybij 5.000 złotych monet.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)

Graj w Plemiona przez 17 lat.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 75% przeszkód.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 5 bestii w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Strateg (Złoto - Poziom 4)

Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Srebro - Poziom 3)

Przyznawane za wygranie 60 rund.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 177

Świat 214