Atropina77
Atropina77
|
|
Punkty: | 4.591 |
Ranking: | 442 |
Pokonani przeciwnicy: |
339.650 (613.)
|
Plemię: |
MAG
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
264|509 |
4.591 |
|
Profil
|
 |
Tekst osobisty
|
Jeśli znasz wroga i znasz siebie, nie musisz obawiać się wyniku stu bitew. Jeśli znasz siebie, ale nie wroga, za każde odniesione zwycięstwo poniesiesz również porażkę. Jeśli nie znasz ani wroga, ani siebie, ulegniesz w każdej bitwie.. |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 25% przeszkód.
Morza Fortuny: Odkrywca (Drewno - Poziom 1)
Odkrycie 10 regionów.
Odznaczenia na innych światach
|
|