Prędkość gry | 1.25 |
Prędkość jednostek | 0.8 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Oparte na punktach i czasie |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 2000 punktów) |
Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 20:1 przez pierwsze 60 dni |
Flagi | Aktywne |
Zbieractwo | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Limit członków plemienia | 50 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela niemożliwe |
Warunki zwycięstwa | Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 03.12.24 11:00 |