Świat 209 Ustawienia

Prędkość gry 1.25
Prędkość jednostek 0.8
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach i czasie
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 100 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.25

Konfiguracja

Limit członków plemienia 50
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia.
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela niemożliwe
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 03.12.24 11:00